reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Norika Kováčiková

Norika Kováčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Patriotická dedinčanka, ktorej sa poctivá práca zatiaľ síce nie vždy vyplatila, no napriek tomu sa svojich snov nevzdá. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

...tento kútik, ten môj domov, najradšej mám na svete... alebo ako sa mi býva na dedine

Norika Kováčiková

...tento kútik, ten môj domov, najradšej mám na svete... alebo ako sa mi býva na dedine

Vo väčšine prípadov počúvam od známych, ktorí sa presťahovali z mesta na dedinu, že si ešte nezvykli, že to dlhšie potrvá kým sa zžijú s vidiekom, že tí miestni ľudia sú divní... So mnou je to iné. Ja som sa nemohla dočkať.

  • 11. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu